Login
LOGIN

Polski
  • Česky
  • Slovenština
  • English
  • Hungary
  • USA
PLN
0
0 Koszyk jest pusty
Usługi Gwarancje NBD

Gwarancje NBD

Dla serwerów ANAFRA świadczymy rozszerzone gwarancje typu NBD (next-business-day). Gwarancje np. w trybie on-site (u klienta) mamy aktualnie dla setek serwerów w Rzeczypospolitej Polskiej, Republice Czeskiej, na Słowacji oraz dalszych krajach europejskich.

Nazwa gwarancji

Długość gwarancji

Kontakt

Opis gwarancji

Przedłużona

3 - 5 lat

8/5

Reklamacja przebiega zgodnie z warunkami określonymi w ogólnych warunkach handlowych.

NBD w autoryzowanym ośrodku serwisowym

2 - 5 lat

8/5

Działania serwisowe kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia wady, wykonane w naszym ośrodku serwisowym.

NBD on-site

2 - 5 lat

8/5

Interwencja serwisowa następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski.

NBD on-site dla IT

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów IT i wymaga aktywnego udziału technika po stronie klienta. Usługa jest korzystna z powodów dostępności telefonicznej 24 godzin na dobę z możliwością natychmiastowej diagnostyki zaistniałej wady, przez co zostanie dokonany właściwy wybór komponentów zamiennych w celu skutecznego rozwiązania wady.

Mission critical dla IT

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów informatyków i wymaga aktywny współudział technika po stronie klienta.

Mission critical 4h dla IT

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa z rozwiązaniem usterki w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa jest przeznaczona głównie dla specjalistów IT i wymaga aktywnego udziału technika po stronie klienta.

Mission critical dla EU

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa nie wymaga żadnych działań ze strony klienta.

Mission critical 4h dla EU

2 - 5 lat

24/7

Interwencja serwisowa z rozwiązaniem usterki w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, z możliwością dojazdu bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta na terenie całej Polski. Usługa nie wymaga żadnych dodatkowych działań ze strony klienta.




Change geographic locations?

Based on your location we recommend switching to our US site to receive better prices for goods and shipping as well as faster shipping.

1